Aby ułatwić Ci odnalezienie potrzebnych informacji stworzyliśmy dla Ciebie bazę najczęściej zadawanych pytań. Możesz użyć wyszukiwarki na górze strony aby odnaleźć odpowiedzi na swoje pytania.

Jeśli odpowiedzi na Twoje pytanie nie ma na stronie zadaj nam je Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. a my chętnie na nie odpowiemy i zamieścimy odpowiedź na naszej stronie.

Zapraszamy.

Więcej artykułów…

FAQ

Kupiłem używane auto z ważną polisą OC. Ile mam czasu na decyzje czy kontynuuje ubezpieczenie poprzedniego właściciela?

Po nabyciu auta możesz wypowiedzieć umowę ubezpieczenia OC zbywcy w pojazdu w dowolnym momencie trwania tego ubezpieczenia.

Więcej…
Czy za datę wypowiedzenia umowy OC uważa się datę wysłania czy dostarczenia listu do Towarzystwa Ubezpieczeniowego?

Liczy się data nadania przesyłki listowej w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.

Więcej…
Zostałem poszkodowany w wypadku samochodowym. Kierowca, który go spowodował nie chciał mi podać numeru polisy i gdzie jest ubezpieczony. Nie wiem czy ma wykupione ubezpieczenie OC. Jak to mogę sprawdzić?

W przypadku, gdy jesteś poszkodowany w kolizji drogowej a sprawca nie chce okazać ubezpieczenia OC możesz sprawdzić jego ubezpieczenie na stronie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Sprawdzenie jest bezpłatne i odbywa się online. 

Więcej…
Kupiłem ubezpieczenie OC i AC oraz dodatkowo ubezpieczenie szyb. Czy w przypadku szkody na szybie stracę zniżki w Autocasco?

Jeśli będziesz likwidował szkodę z ubezpieczenia szyb to nie stracisz zniżek w Autocasco. Jeśli jednak zdecydujesz się na naprawę szyby z ubezpieczenia AC to Twoje zniżki zostaną pomniejszone.

Więcej…

Najlepsze Towarzystwa Ubezpieczeniowe w jednym miejscu

logo allianz nowe  axa Compensa Generali  ProamaPZU Signal Ergo Hestia MTUUniqa HDI Warta InterRisk Wienerlink4Saltus

W przypadku umowy zawieranej za pośrednictwem Internetu, konsument ma prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporów i złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (Platforma ODR) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. - adres: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Za działanie Platformy ODR odpowiada Komisja Europejska.