Aby ułatwić Ci odnalezienie potrzebnych informacji stworzyliśmy dla Ciebie bazę najczęściej zadawanych pytań. Możesz użyć wyszukiwarki na górze strony aby odnaleźć odpowiedzi na swoje pytania.

Jeśli odpowiedzi na Twoje pytanie nie ma na stronie zadaj nam je Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. a my chętnie na nie odpowiemy i zamieścimy odpowiedź na naszej stronie.

Zapraszamy.

FAQ

Kupiłem ubezpieczenie OC i AC oraz dodatkowo ubezpieczenie szyb. Czy w przypadku szkody na szybie stracę zniżki w Autocasco?

Jeśli będziesz likwidował szkodę z ubezpieczenia szyb to nie stracisz zniżek w Autocasco. Jeśli jednak zdecydujesz się na naprawę szyby z ubezpieczenia AC to Twoje zniżki zostaną pomniejszone.

Więcej…
Co zrobić aby otrzymać zwrot składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia jeśli sprzedałem auto z polisą OC i Autocasco?

Jeśli nowonabywca nie będzie kontynuował Twojego OC należy zwrócić się do Zakładu Ubezpieczeń z informacją o sprzedaży auta i dyspozycją zwrotu składki ubezpieczeniowej oraz wskazać numer rachunku, na który ma być przelany zwrot składki. 

Więcej…
Co w sytuacji gdy w czasie kontroli policji na drodze okaże się, że zapomniałem dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia OC?

W przypadku kontroli policja może nałożyć na Ciebie mandat karny w wysokości 50 zł za brak potwierdzenia zawarcia OC. Jeśli dodatkowo zapomniałeś zabrać ze sobą prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego to możesz liczyć się z mandatem do 250 zł.

Więcej…
Chcę zmienić obecnego ubezpieczyciela i kupić OC samochodu w innym Towarzystwie Ubezpieczeniowym. Kiedy najpóźniej muszę poinformować obecne TU, że nie przedłużam umowy?

Wypowiedzenie umowy OC samochodu należy dostarczyć do obecnego zakładu ubezpieczeń najpóźniej na dzień przed upływem okresu trwania ochrony.

Więcej…

Najlepsze Towarzystwa Ubezpieczeniowe w jednym miejscu

Allianz  axa Compensa Generali  ProamaPZU Signal Ergo Hestia Uniqa MACIF życie HDI Warta InterRisk Gothaer

W przypadku umowy zawieranej za pośrednictwem Internetu, konsument ma prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporów i złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (Platforma ODR) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. - adres: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Za działanie Platformy ODR odpowiada Komisja Europejska.